Rozwijaj kompetencje swoich pracowników

Pracownicy są mało zmotywowani? Handlowcy nie radzą sobie ze stresem? Negocjacje nie zawsze idą po Twojej myśli? Skorzystaj z naszych szkoleń, podpowiemy Ci, jak rozwiązać te problemy.

Dział handlowy, tel. +48 61 848 31 40, sprzedaz@m-serwis.com.pl

Szeroki wachlarz szkoleń

 

 

Jak wygląda współpraca?

Dokładne rozpoznanie potrzeb Klienta

Każdy klient jest inny i czego innego potrzebuje, dlatego zanim przystąpimy do realizacji sprawdzamy, co dla klienta jest najlepsze. Naszym podstawowym narzędziem jest rozmowa. Przeprowadzamy serię wywiadów z managerami, pracownikami i właścicielami. Badamy również potrzeby za pomocą ankiet i testów. Dopiero z analizy tychże otrzymujemy zestaw danych, w oparciu o które możemy zacząć projektować możliwe rozwiązania.

Zaprojektowanie możliwych rozwiązań

Zawsze pracujemy nad kilkoma rozwiązaniami, tak aby dać klientowi wybór. Pokazujemy ich mocne i słabsze strony, szanse i zagrożenia, jakie są z nimi związane. Rozwiązania różnią się zasobami, jakich trzeba użyć, warunkami, które należy spełnić oraz korzyściami, które przyniosą.

Konsultacja i wybór optymalnego rozwiązania

Wracamy do stołu i wspólnie analizujemy możliwe rozwiązania. Chętnie odpowiadamy na pytania i służymy radą. Wspólnie analizujemy, jakie środki trzeba zaangażować w realizację konkretnych rozwiązań. Razem wybieramy jedno z rozwiązań lub tworzymy nowe w oparciu o zaproponowane.

Realizacja usługi

Świadczymy usługi, caly czas pozostając do dyspozycji klienta. Reagujemy na problemy, optymalizujemy procesy i służymy naszym know-how.

Badanie poziomu satysfakcji Klienta

Podczas trwania realizacji usługi cały czas pozyskujemy od Klienta informacje, czy nasza usługa jest świadczona prawidłowo. Pytamy, czy możemy pewne kwestie zmienić, aby ulepszyć i podnieść jakość spełnianych usług. Badanie poziomu satysfakcji odbywa się przez cały czas trwania usługi, głównie poprzez rozmowy z osobami wyznaczonymi w umowie do kontaktu oraz z przełożonymi określonej grupy pracowników.

Dla kogo ta usługa?

Dla działów HR, dbających kompetencje własne i pozostałych pracowników
Dla właścicieli firm, którzy chcą być na bieżąco z zmianami w prawie
Dla managerów, którzy wiedzą, jak ważny jest ciągły rozwój

Skontaktuj się z nami

W tej chwili nie ma nas przy komputerze, ale możesz zostawić nam wiadomość. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe :).

Pytania, problemy, wątpliwości? Z chęcią Ci pomożemy!

Wciśnij ENTER, żeby rozmawiać